onsdag den 16. maj 2012

Siden sidst

Hej Alle sammen :)
så kom jeg lige forbi igen efter langtid, der er ikke sket så meget siden sidst, vægten er ikke blevet så meget mindre, og i går holdte vi isabella's 1 års fødselsdag :) syntes det år er gået ekstrem hurtigt, vil godt indrømme at da vi lige havde fået hende og folk sagde vi skulle nyde hende imens hun var så lille, tænkte jeg ja ja.. i snakker men sandt og sige er det skræmmende hvor hurtigt sådan et år går med sådan en lille en. Når jeg ser på billederne fra hun kom til verden og til nu, kan jeg ikke lade være med at tænke på hvilken udvikling hun har gjort sig bare på 1 år, indponerende men også lidt skræmmende.

Her er et lille billede fra hende 1 års fødselsdag, elsker min lille prinsessen, hun kan virkelig gøre en træls dag til en go dag igen <3<3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar