torsdag den 23. februar 2012

Vægten!!!

Så nu er der gået 1 uge, hvor jeg har prøvet på målet om at tabe mig.
Og ifølge min badevægt er resultatet at jeg har tabt mig 1,2 kg så er
bare stolt af mig selv : ) Jeg har dog bestemt mig for at jeg vil gerne komme
ned på de 55 56 kg, og vægten sagde fra start 64,8 kg og nu 63,5 kg, så lidt vej er der men hvis det fortsætter sådan her, håber jeg ikke det bliver et problem :) Jeg har også bestemt med mig selv at
jeg vil prøve og tabe mig 1 kg om ugen så jeg når og komme ned på de 55 56 kg inden jeg bliver
22 år den 5 maj. :) et mål jeg håber jeg kan holde :)
Jeg var selv lidt stolt af mig selv i går, grundet af at vi har en kage ordning i min mat. klasse på skolen
hvor jeg plejer og tage mere end 1 stykke kage, men i går tog jeg ingen selv om mine klassekammerater
sagde at jeg skulle tage et stykke, men jeg holdt mig :) et lille klap på skuderen til mig :)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar